Napisz do nas

DZIADEK NIE LUBI CIASTECZEK

Ale musi je mieć
na wypadek wizyty wnuczków
Cookies na tej stronie
gulf gulf

Vito i Bella

STRATEGIA

Komunikacja nowego produktu marki Lubella miała za zadanie budować atrakcyjność i aspiracyjność w młodszych grupach odbiorców.

By osiągnąć ten cel, skupiliśmy się na elemencie grywalizacji, który był ważny dla klienta, a także na youtuberach Vito i Belli — to oni wspólnie z marką tworzyli Płatki Choco Game.

Zależało nam, by zaprojektowany content był naturalny dla influencerów i dzięki temu, dobrze dopasowany do ich odbiorców. 

KREACJA

Naszym priorytetem było przygotowanie aktywacji dla fanów gamingu, której integralną częścią będzie konkurs. Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za działania strategiczne, ale i landing page, na którym odbywała się cała aktywacja.

Użytkownicy mieli za zadanie odgadywanie zaginionych haseł, do których wskazówki pojawiały się w mediach społecznościowych Lubelli oraz Vito, a także na opakowaniach płatków. Odnalezione hasła należało wpisać na przygotowanym landing page.

Na potrzeby aktywacji opracowaliśmy pomysł kreatywny, architekturę komunikacji, mechanikę konkursu, a także czuwaliśmy nad jego koordynacją oraz przygotowaniem kreacji na potrzeby mediów społecznościowych. 

INFLUENCERZY

Twarzą kampanii od samego początku byli Vito i Bella, jedni z najpopular- niejszych youtuberów specjalizujących się w Minecrafcie.

W storytellingu skupiliśmy się na opowieści o zaginionych płatkach. Konkurs rozpoczynało wideo na kanale Vito, w którym przedstawiał on nowy produkt oraz fabrykę płatków, a wszystko to… w grze Minecraft!

Zadaniem influencerów była nie tylko promocja konkursu, ale i współpraca przy stworzeniu kształtu płatków. 

Na ich kanałach pojawiały się wskazówki konkursowe, a część nagród była brandowana marką Vito Shopu. 

⟵  Wróć do listy